Wat ben je aan het doen? Juni 2019

Wat ben je aan het doen? Juni 2019

Berichtdoor Henny » Za 01 Jun 2019, 09:29

Een gedachte voor deze maand:

Afbeelding
Henny
Beheerder

Re: Wat ben je aan het doen? Juni 2019

Berichtdoor Henny » Za 01 Jun 2019, 14:31

Wat is het vandaag prachtig weer :D
Nadat ik de was had opgehangen ben ik even naar de Vlindertuin gegaan. Er komt daar meer en meer in bloei te staan. Toch was er qua insecten vandaag weinig te zien.
Ik ben een klein uurtje geweest en daarna weer met de beentjes omhoog op de bank gezeten.
Net wat plantjes verzorgd in de voor- en achtertuin, vanavond ga ik de plantenbakken water geven want het is alweer een paar dagen geleden dat het geregend heeft.
Verder hou ik het vandaag lekker rustig.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Za 01 Jun 2019, 16:21

Ik heb een slechte "nacht" gehad, was véél te vroeg wakker. Ik ben wakker geworden door de keelpijn en kon de slaap niet meer te pakken krijgen. Ik heb slechts 4u15min geslapen en dat is veel te weinig. Nog twee nachten te gaan en ik hoop dat dit zal lukken.
Om 13u45 was ik reeds op en ik maakte een korte wandeling met de hondjes. Het is drukkend warm, te warm voor mij en zeker ook te warm voor Haidi.
Ik denk dat er hier vandaag niet veel meer zal gebeuren, misschien ga ik nog even een uurtje liggen.
Vera

Berichtdoor Henny » Za 01 Jun 2019, 16:39

Ik hoop dat het jou lukt nog een uurtje slaap te pakken Vera. (k)
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Za 01 Jun 2019, 19:37

Henny schreef:
Ik hoop dat het jou lukt nog een uurtje slaap te pakken Vera. (k)

Ik ben even weg geweest, maar lang zal het niet geweest zijn : ik heb zo'n 40 min. op bed gelegen en het grootste deel van de tijd was ik wakker.
Zopas Paracetamol, Tramadol Retard en Arcoxia 120 mg genomen. Het wordt de komende nacht geen trappen doen maar telkens de lift nemen. Ik hoop dat de pijn minder zal worden en dat ik me algemeen beter zal voelen door de Paracetamol. Ik heb verhoging... ben geen eurocent waard momenteel. :p
Vera

Berichtdoor Henny » Za 01 Jun 2019, 19:48

Ik hoop dat de keelpijn niet doorzet en dat je een goede werknacht hebt hoor (l)
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Zo 02 Jun 2019, 17:04

Henny schreef:
Ik hoop dat de keelpijn niet doorzet en dat je een goede werknacht hebt hoor (l)

Het was gelukkig een rustige nacht, al hadden we wel duidelijk meer bellen het eerste deel van de nacht... en onder de morgen. Het is vroeg licht en de mensen zijn dan ook vroeger wakker en dan bellen ze om op te staan.

Ik heb vandaag ook een stuk beter en langer geslapen dan gisteren. Om 15u30 ben ik opgestaan en ik ben heel kort buiten geweest met de hondjes. Ik hield het extra kort omwille van de warmte. Ik liep met Mingo wel een extra rondje in het park Ter Beuken, lekker in de schaduw van de bomen.
Nu staat er macaroni met ham en kaas in de oven, dus over 20 min. kan ik eten. Gisteren had ik daar helemaal geen trek in, vandaag zal het me wel smaken, denk ik.
Nog even lekker rustig aan tot het deze avond terug tijd is om te vertrekken.. voor alweer mijn laatste nacht. :D
Vera

Berichtdoor Vera » Ma 03 Jun 2019, 18:50

Het zonnetje speelt hier haasje over met de wolken...
Ik heb deze middag een lange wandeling gemaakt met Mingo en daarna heb ik gegeten want ik had ondertussen honger gekregen. Om 20u deze avond heb ik een vergadering en er is mij gevraagd om mijn fototoestel mee te nemen. Ik neem mijn Nikon mee, dus eerst even de batterij aan de lader gelegd. Er moeten ook nieuwe batterijen in mijn flitser, al weet ik niet of ik die straks nodig zal hebben.
Ik verwacht dat de vergadering voor 22u - 22u30 niet afgelopen zal zijn, maar de hondjes kunnen wel wachten tot erna om nog eens uitgelaten te worden. Het zal deze avond dus laat worden en ik ben best wel moe...
Vera

Berichtdoor Emje » Di 04 Jun 2019, 14:37

Vandaag t pakket van zoo plus ontvangen,
de kattenbak gaat terug,
reden:
geen draagklep erin
en de klip om dicht te maken werkt niet, of past niet.

Mannn wat n gezeik weer daaromn bestel ik niet graag met t internet,
Alhoewel de meeste bestellingen die ik al deed gaven weinig of geen probleem

Maar voor t terug sturen moet je n diploma voor hebben!!!

Dus ik ben aan t uitzoeken hoe t moet.
Ik heb al gebeld maar die firma heeft n storing op de computer,schiet lekker op zo!
Emje

Berichtdoor Emje » Di 04 Jun 2019, 14:43

~En met tzorg ging t ook mis, er zou hulp komen , dezelfde jongen di 2 wken geleden is geweest,
die zou de komende 2 weken als vaste vervanger komen...........
niet dus, die jongen die ik niet wilde zou vandaag komen om 12 uur
om half 1 gebeld , wat bleek die jongen was wel ingepland ondanks mijn vraag die niet te sturen.

Ze noemden t n miscomunicatie, terwijl ze aan de tel vorige week hadden genoteerd dat ik die ene jongen niet wilde. Ze heeft toen duidelijk gezegt dat vanaf 4 juni de juiste man zou komen en dat voor 2 weken of tot mijn vaste hulp er weer zou zijn.

Deze dingen vind ikzoooo frustrerend en ik snap echt wel dat "waar mensen werken,fouten gemaakt kunnen worden"
Emje

Berichtdoor Henny » Di 04 Jun 2019, 14:52

Als het goed is moet er op de vrachtbrief of rekening staan hoe je het terug kan sturen Emje. Anders even op de website kijken?
Ja, die planning bij Tzorg blijft waardeloos. Had je dezelfde aan de lijn als de vorige keer? Er werken meer op de planning en in plaats van dat ze die nu in wijken gaan verdelen doen ze elkaars werk en daar kan het vaak mis gaan.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Di 04 Jun 2019, 15:18

De mevrouw die ik vandaag aan de lijn had was n andere, die van vandaag beweerde dat t niet klopte dat die jonge knul echt ingepland was, ( wat niet waar is)maar ik ben toch niet gek!

En over zoo plus.....heb net weer gebeld en ik krijg mijn geld terug en hoef de verkeerde kattenbak niet terug te sturen , hmmm vreemd, het terug sturen kost zoo plus meer geld van terug sturen zei die medewerker.
Dus gooi die verkeerde kattenbak maar weg, zeiden ze!!!

Heel vreemd wel! :S
Emje

Berichtdoor Henny » Di 04 Jun 2019, 15:27

Nee hoor, jij bent niet gek! Ze werken daar giga langs elkaar heen.

Het gebeurd vaker dat ze zeggen dat je het product dan niet terug hoeft te sturen omdat het voor hen meer werk en geld kost.
Ik heb het laatst een keer mee gemaakt toen een pakketje niet geleverd werd en ik een tweede bestelling deed die wel snel kwam. Na een paar dagen kwam de eerste bestelling ook en toen ik belde met de leveranciers zei hij ook dat ik het niet terug hoefde te sturen.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Di 04 Jun 2019, 15:32

Okay weer wat geleerd. :D
Maar na dit hele gedoe en geregel ben ik doodmoe inmijn hoofd
straks komt er nog n klein pakketje van Blokker
en dan bestelik ff niets meer hahaha
Alle pakketjes van Blokker zijn trouwens wel goed gegaan en van de Hema ook.
Dus van de 4 , 3 goed en 1 niet goed is n goeie zaak he?
Emje

Berichtdoor Henny » Di 04 Jun 2019, 17:04

Hahaha ja hoor :D (Y)
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Di 04 Jun 2019, 18:29

Hahaha… inderdaad een goeie zaak, Emje. :p

Ik zie dat ik jullie deze morgen vergeten ben... :$ Nu nog een goeiemorgen wensen is wel wat laat zeker ? (h) (A)

Deze middag had ik van 13u tot 15u vorming op het werk. Ik ging op de fiets en naam mijn regenkledij mee want er was regen voorspeld. Er zou momenteel een onweer over België trekken maar daar hebben we hier gelukkig nog niets van gezien. Alhoewel... het zou wel eens flink mogen regenen hoor want de natuur snakt ernaar.
Mijn eerste vrije dag na een reeks nachten is hier meestal een luie dag en dat is vandaag niet anders. Daarnet vielen mijn ogen bijna dicht.
Zo meteen even enkele foto's op een usb zetten en die gaan afgeven bij Petra. Voor de rest heb ik reeds gedaan wat ik op de planning had : naar de notaris geweest.
Nu eens gaan zoeken naar een usb...
Vera

Berichtdoor Henny » Wo 05 Jun 2019, 14:14

Ik ben vanmorgen toen het droog werd even naar Langedijk geweest voor wat boodschapjes.
Daarna heb ik de leverancier van de zonnepanelen gebeld met de vraag of ik de inloggegevens al kon krijgen voor de app zodat ik kan kijken wat de zonnepanelen mij opleveren. Het ging even fout, ik kwam vreemd genoeg op de pagina van mijn vorige adres. Maar nu is het opgelost. Ik kan nu via de app kijken wat de zonnepanelen me opleveren en via de app van Toon hoeveel ik gebruikt heb sinds 16 Mei :D

Het zonnetje heeft het vandaag moeilijk maar verder is het lekker rustig weer. Met 16 graden is het wel een stuk koeler dan de afgelopen dagen.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Wo 05 Jun 2019, 15:56

Zo nu en dan krijgen we een buitje, maar veel stelt het niet voor. Het is wel overwegend bewolkt.

Ik ben al flink bezig geweest vandaag : ik heb eerst de keuken gestofzuigd en gedweild en terwijl de keuken aan het drogen was, ben ik met de hondjes naar buiten gegaan. Daarna de gang gestofzuigd en gedweild en daarna de zithoek gestofzuigd. De fleecedekens die hier op de bank lagen, zijn weg en de droogloopmatten uit de gang zitten in de wasmachine. De banken zijn gestofzuigd en er liggen nu ook droogloopmatten in, maar lange smalle, ideaal voor op de bank. Die zijn veel makkelijker te onderhouden dan de fleecedekens. Je krijgt onmogelijk alle hondenhaar uit de fleece. Nu even ter plaatse rust en daarna nog de zithoek stofzuigen. Dan hou ik het voor bekeken voor vandaag.
Vera

Berichtdoor Vera » Do 06 Jun 2019, 18:36

Ik ben terug thuis.
Rond 12u30 vertrokken naar Lovendegem om ma op te halen voor de kapper en nadien ma terug afgezet in Lovendegem. Ik bleef er nog een kopje koffie drinken en daarna reed ik naar huis. Ik ben dan eerst met de hondjes buiten geweest voor een klein blokje om en dan nog een iets groter blokje om met Mingo alleen. Toen Mingo thuis afgezet was, ging ik een boodschap halen en op de terugweg begon het te miezeren. Het heeft dan even harder geregend maar tegen die tijd was ik al terug thuis. Da's het voordeel van zo centraal wonen hé : overal vlakbij. Ondertussen hebben we gegeten en nu op de bank met een kopje koffie.
Vera

Berichtdoor Vera » Vr 07 Jun 2019, 15:18

Na de middag Haidi kort uitgelaten en daarna een langere wandeling gemaakt met Mingo. Nadat ik Mingo thuis binnen liet, ging ik naar de thuiszorgwinkel om een douchestoeltje op te halen. Als ik zondag naar ma rij, kan ik het meenemen. Onderweg naar huis begon het te spetteren maar het lijkt niet meteen door te zetten.
Er is nog niets gedaan in huis, ik ben zo moe... moest ik mij neerleggen, ik zou zo slapen. :$
Vera

Berichtdoor Henny » Vr 07 Jun 2019, 15:49

Dan er misschien maar aan toegeven Vera?
Henny
Beheerder

Berichtdoor mieriske44 » Vr 07 Jun 2019, 22:04

Pppffftt, afgebrand, weet niet hoe ik moet gaan zitten of hangen.
Veels te veel gedaan de laatste dagen. Morgen rijden we naar Oostenrijk, dus huis moest schoon, kleren gewassen en gestreken en wat vooruit gewerkt op kantoor.
Hopelijk gaat het morgen wat beter!!!
mieriske44

Berichtdoor Henny » Vr 07 Jun 2019, 22:08

Pffff Rianne, wat komt er dan veel bij kijken he? Ik had het er vanmorgen met mijn hulp nog over.
Ik hoop dat je straks een hele goede nacht hebt hoor en dat jullie een hele goede reis hebben en een heerlijke vakantie met prachtig weer hebben.
Hoe lang gaan jullie?

Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Vr 07 Jun 2019, 22:12

Henny schreef:
Dan er misschien maar aan toegeven Vera?

Heb ik gedaan... ik heb geslapen tot na 19u. Ik heb dan maar eerst de hondjes eten gegeven en hen daarna uitgelaten. Ze hebben allebei een flinke wandeling gemaakt. Daarna de auto in de garage gezet want het was hier hard aan het waaien en het begon te spetteren. Het was 21u20 eer ik terug binnen was, te laat dus voor de chat.
Het is hier zwaarbewolkt maar uiteindelijk kwam er nog geen regen.
Vera

Berichtdoor Vera » Vr 07 Jun 2019, 22:14

mieriske44 schreef:Pppffftt, afgebrand, weet niet hoe ik moet gaan zitten of hangen.
Veels te veel gedaan de laatste dagen. Morgen rijden we naar Oostenrijk, dus huis moest schoon, kleren gewassen en gestreken en wat vooruit gewerkt op kantoor.
Hopelijk gaat het morgen wat beter!!!

Ik wens jullie een hele fijne reis naar Oostenrijk, Rianne. Ik hoop dat je daar lekker zal kunnen ontspannen. (}) (})
Vera

Volgende

Terug naar Algemeen