Wat ben je aan het doen? Juni 2019

Re: Wat ben je aan het doen? Juni 2019

Berichtdoor mieriske44 » Vr 07 Jun 2019, 22:20

Dank je wel Henny en Vera!!!

Wij gaan morgen en de kinderen komen zondag. We gaan voor een week. Lekker met zijn alle in 1 huis. Dat is zo wie zo al genieten. :D
mieriske44

Berichtdoor Henny » Vr 07 Jun 2019, 22:20

Vera schreef:
Henny schreef:
Dan er misschien maar aan toegeven Vera?

Heb ik gedaan... ik heb geslapen tot na 19u. Ik heb dan maar eerst de hondjes eten gegeven en hen daarna uitgelaten. Ze hebben allebei een flinke wandeling gemaakt. Daarna de auto in de garage gezet want het was hier hard aan het waaien en het begon te spetteren. Het was 21u20 eer ik terug binnen was, te laat dus voor de chat.
Het is hier zwaarbewolkt maar uiteindelijk kwam er nog geen regen.

Fijn dat je toch nog een paar uurtjes slaap hebt kunnen pakken (Y)
Henny
Beheerder

Berichtdoor Henny » Vr 07 Jun 2019, 22:22

mieriske44 schreef:Dank je wel Henny en Vera!!!

Wij gaan morgen en de kinderen komen zondag. We gaan voor een week. Lekker met zijn alle in 1 huis. Dat is zo wie zo al genieten. :D

Leuk! Een hele fijne tijd dan met elkaar hoor! (l)
Henny
Beheerder

Berichtdoor Henny » Ma 10 Jun 2019, 13:13

Nadat ik vanmorgen in huis klaar was ben ik even naar de Mare gegaan voor wat boodschapjes en net heb ik de plantenbakken in de voortuin verzorgd en de voortuin aangeveegd en ontdaan van onkruid.
Ik had graag even naar Intratuin willen gaan maar mijn voet protesteert met lopen dus ik ga maar van het mooie weer genieten in mijn achtertuin met de beentjes omhoog :D
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Di 11 Jun 2019, 18:26

Wat een lawaai en gedaver vandaag... blij dat er nu terug rust is. Ook Mingo had het er moeilijk mee : hij ging ver van het raam af zitten, oren gespitst... hij vond geen rust. Haidi trok het zich allemaal veel minder aan : zij bleef lekker op de bank liggen.
Ik ben vandaag boven aan de slag geweest, maar ik ben nog niet klaar. Tussendoor heb ik ook nog gestreken, alle was is weggewerkt. :D Deze avond kan ik niet verder doen want ik moet om 19u op het werk zijn voor een vorming tot 21u. Ik ben deze avond dus weer niet in de chat.
Ik ga zo meteen de laptop afsluiten en dan naar boven om iets anders aan te trekken. Ik denk dat ik lopend ga want mijn fiets staat achter mijn auto in de garage. Als ik eerst naar de garage moet, mijn auto buiten zetten, de fiets nemen en daarna de auto terug binnen zetten... tegen die tijd ben ik lopend bijna op het werk. Een beetje buitenlucht zal me trouwens ook goed doen.
Ik wens jullie een fijne avond verder en tot later.
Vera

Berichtdoor Emje » Do 13 Jun 2019, 13:18

Zo fijn als iedereen doet wat hij moet doen!
Afgelopen Dinsdag was de vervangende hulp niet op komnen dagen, gebeld,Donderdag, vandaag dus zou er iemand komen...........
niet dus, weer gebeld er zijn 7 wachtende voor u,
t lijkt erop dat meer mensen geen hulp kregen vandaag.

Slechte zaak. :S :-|
Mijn bed is al 4 weken niet verschoont en er is a 2 weken niet gestofzuigt.

En mijn vaste hulp zit nog steeds in de ziektewet!
Emje

Berichtdoor Henny » Do 13 Jun 2019, 13:49

Jemig Emje! :-| :@ dit kán toch niet?? Ik zou net zo lang blijven hangen als nodig is en ze dan even goed vertellen dat dit echt anders moet hoor. En laat je maar niet afschepen.
Ik snap ook niet dat er niet ingegrepen wordt want die problemen bij Tzorg zijn landelijk bekend.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Henny » Do 13 Jun 2019, 13:52

Vanmorgen gezellie met Hannie koffie gedronken. Ze vertelde dat Tinie vorige week niet goed is geworden en buiten is gevallen dus toen Hannie weg was ben ik even naar Tinie gegaan om te vragen hoe het nu met haar is en ben nu pas weer thuis. Gelukkig is Tinie weer aan de beterende hand.

Ik ga nu even lekker relaxen want zoveel kletsen is gezellie, maar ook heel vermoeiend :p
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Do 13 Jun 2019, 13:53

Weer gebeld, nu al 8 wachtende voor u!!!!
Ik heb al n mail gestuurd waar je bij kan zetten : BEL ME!!
Emje

Berichtdoor Henny » Do 13 Jun 2019, 14:12

Ik ben benieuwd of en hoe snel ze op die mail reageren.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Do 13 Jun 2019, 15:14

Even rustig op de bank...
Toen ik thuiskwam van Sleidinge, had ik nergens parkeerplaats : er mag nergens in de straat geparkeerd worden, maar er staan meerdere auto's achteraan in de straat dus ik zette mij er ook maar aangezien er nergens anders nog plaats is. Ik ben er zeker van dat die parkeerborden er gisteren nog niet stonden ! Deze avond de auto maar weer in mijn garage zetten maar nu staat Nancy haar auto erin. Elke donderdag mag ze mijn garage gebruiken aangezien ik toch een parkeerkaart heb.
Ondertussen is het hier alweer aan het regenen...
Vera

Berichtdoor Emje » Do 13 Jun 2019, 16:20

Na n aantal pogingen had ik contact met Tzorg,
ze ging zoeken naar n hulp die morgen kon,
ik zei morgen kan ik echt niet,
zegt ze na ff te overleggen met haar ccoordinator, morgenmiddag heb ik iemand voor je,

tja ik zei net dat ik morgen er niet ben!!!
Zij verder zoeken, komt t volgende week Dinsdag middag uit?
Ikke.........ja das goed.

Mannnn wat n gedoe weer........
Emje

Berichtdoor Emje » Do 13 Jun 2019, 16:26

Oh nog wat, ik ben lid geworden met t SeniorWeb
die helpen telefonisch maar ook aan huis.
Gisteren hulp gevraagd en net belden ze al, voor n afspraak thuis,
kijk zo snel kan t dus ook hahahah

Mijn vraag was:"hoe kan ik deinhoud van mijn pc "veilig"stellen, ergens alles "parkeren, zodat ik met n nieuwe pc alles terug kan zetten!
Emje

Berichtdoor Henny » Do 13 Jun 2019, 16:37

Nu maar hopen dat er een hele goede invalhulp komt Emje.
Leuk dat je lid bent geworden van Seniorenweb (Y) .
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Do 13 Jun 2019, 17:25

Ik hoop dat je dan volgende week dinsdag een goeie invalhulp krijgt, Emje. (})

Zo meteen even mijn spullen uit de auto halen. Onderweg naar huis ben ik gestopt om aardbeien te kopen maar die staan nog in de auto. Het zal lekker ruiken in de auto. :p
Misschien meteen ook maar de auto verplaatsen, er zal ondertussen wel plaats zijn op de grote parking aan de brandweer. Deze avond dan mijn auto in de garage zetten. De hondjes zouden straks ook nog eens naar buiten moeten, dus meteen ook maar even mijn regenbroek uit mijn fietstas halen want die zou ik wel eens nodig kunnen hebben.
Als ik dan toch buiten ben, misschien ook meteen maar even een boodschap doen maar voor de rest zal er niet veel meer gebeuren.
Vera

Berichtdoor Vera » Vr 14 Jun 2019, 13:38

Zo... het hoogstnodige gedaan in huis : mijn afwas gedaan, beneden gestofzuigd, de voordeur afgewassen en zowel de gang als de doorloop naar achter gedweild. Daar zal het ook bij blijven hoor. Nu heb ik mezelf bankarrest gegeven tot alles droog is. (A) (h)
Vera

Berichtdoor Henny » Vr 14 Jun 2019, 13:48

Goed gedaan Vera. En nu genieten van je welverdiende rust.

Ik heb besloten vandaag een rustdag te houden. De afgelopen 2 dagen waren best wel druk en morgen ga ik als het weer het toelaat naar Debbie kijken die met haar sportschool aan de Drakenbootrace meedoet.

Ik geniet nu in mijn achtertuin van het mooie weer. Straks wil ik wielrennen kijken, het lijkt me een mooie rit te worden in criterium du Daufiné
Nu is de rond van België op tv maar dat is een tijdrit en die vind ik nooit zo spannend.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Vr 14 Jun 2019, 17:49

Zo... en nu tijd voor een flinke wandeling met Mingo.
Deze middag om 15u had ik een afspraak in de bank en het was 16u20 eer ik daar vertrok. Alle papieren zijn getekend en reeds digitaal doorgestuurd. Ondertussen heb ik ook het voorschot op de flat betaald. Daarnet kwam er iemand langs van de Wase Landmaatschappij want ik was woensdag op de algemene vergadering vergeten om het proces verbaal te ondertekenen. Tja, het is voor mij ook allemaal nieuw. Ik vertegenwoordigde er de stad Lokeren ( plaatsvervangend voor CD&V )
En nu de laptop uit en naar buiten nu het nog droog is. Er wordt voor de komende nacht mogelijks zwaar weer voorspeld. Ik zet de auto straks in de garage en ga op de fiets naar het werk. Pfff... het zal rap tijd zijn...
Vera

Berichtdoor Henny » Za 15 Jun 2019, 17:28

Voor ik naar Debbie ging heb ik eerst wat boodschappen bij de Jumbo gedaan. Nadat ik die thuis had gebracht ben ik naar de stad gegaan.
Ik kon Debbie niet zo snel vinden maar kwam de ouders van Menno tegen die vertelden dat ze al in de boot zaten. Daarna hebben ze nog 3 keer moeten roeien en eind van de middag werd bekend dat Debbie haar team gewonnen hebben in hun categorie :D
Nu ga ik lekker met de beentjes omhoog want ik ben best wel moe en heb vanmiddag weer veel te veel gelopen. Maar het was weer enorm gezellie en hun winst was het dubbel en dik waard.

Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Za 15 Jun 2019, 19:49

Het is deze morgen terug laat geworden : het was ruim 7u30 voorbij eer ik op het werk vertrok. Ik heb de laptop niet meer opgestart want ik was moe. Om 9u15 lag ik in bed en om 14u50 ben ik opgestaan. Ik was tussendoor dan al eens op geweest. Deze namiddag even bij Annita op bezoek geweest met de twee hondjes en toen ik daar vertrok, deed de lift het niet ! Dan moet je weten dat Annita en Richard op het vijfde verdiep wonen. We hebben dan maar de trap genomen naar beneden ( een draaitrap ) en gelukkig deden de hondjes dat allebei super want ik had niet geweten hoe ik anders beneden moest komen.
Straks mag ik alweer vertrekken maar deze avond neem ik de auto : ik heb enkele kartonnen dozen aan de kant gezet en die breng ik dan morgen mee naar huis. Dan kan ik terug verder met inpakken.
Zojuist gebeld met Suzy : ze is terug in het land, vroeger dan voorzien. Ze heeft heel veel pijn in haar heup en is helemaal uitgeput. Maandag moet ze terug naar de dokter en na de onderzoeken zal ze weten of er een operatie volgt of niet. We konden dus nog geen datum afspreken om elkaar te zien.
Nu wordt het tijd om mij klaar te maken en te vertrekken...

Ik wens jullie een fijne avond verder en voor later een goede nacht.

Liefs, Vera
Vera

Berichtdoor Vera » Zo 16 Jun 2019, 19:03

We hebben een hele drukke nacht gehad en ik was dan ook erg moe deze morgen. Dat maakt dat ik al vrij vroeg in bed lag : om 8u15 ging ik naar boven en om 8u30 lag ik reeds in bed. De hondjes hadden dus maar een heel kort blokje om deze morgen. Ik denk zelfs dat we niet veel verder geweest zijn dan een rondje in het park. We zijn in ieder geval niet richting spoorweg gegaan want we kwamen niet langs de rommelmarkt. Ik was zo moe dat ik niet eens meer weet waar we liepen. :$ Deze namiddag dan een grotere wandeling gemaakt met Mingo .. en een flinke bui over ons heen gekregen. Straks mogen ze nog eens kort naar buiten.

Morgen is mijn nachtcollega jarig, dus ik ben een cake aan het bakken. Ik hoop dat hij straks voldoende afgekoeld zal zijn om mee te nemen. Nu ja... verser zal een cake niet kunnen zijn. :p
Ondertussen ook brood uit de vriezer gehaald voor de komende nacht. Tijd om te koken zal er hier niet meer zijn, dus ik denk dat ik straks ook nog maar een boterham eet.
Vera

Berichtdoor Henny » Zo 16 Jun 2019, 19:18

Leuk dat je een cake gebakken hebt voor jouw collega Vera. Die zal er vast wel in gaan.
Ik hoop dat de komende nacht wat rustiger zal zijn hoor! (k)
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Ma 17 Jun 2019, 10:34

Jarenlang geen verkoudheid of griepgehad,
2 jaar geleden 1 keer en nu sinds afgelopen Vrijdag keelpijn,koortsig en algehele malaise!
Wat kan n mens zich beroerd voelen.
Afgelopen dagen veel geslapen en weinig gegeten.
De hoofdpijn is nu weg gelukkig,
maar hoeik me voelkan niet stuiten lkeiden.

Afgelopen Vrijdag kreeg ik n PB dat Vincent en zijn vrouw wilde komen om mijn bed te verschonen en de fglat stofzuigen, omdat de Tzorg in gebreke bleef,
4 weken mijn bend niet verschoond en 2,5 week niet gestofzuigt.
Dus ik was blij met t aanbod van Vincent en Danielle.

Vandaag komt de meneer van SeniorWeb, maar t meeste wat ik moest doen heb ik al zelf gehad,
alles op de G schijf geregeld en al t belangrijke dingen op one-drive gezet, geen idee of ik dat met de nieuwe alles daar terug kan zetten.
Net als met de tandarts als je n afspraak hebt
dan heb je ineens geen tandpijn meer hahaha
Emje

Berichtdoor Henny » Ma 17 Jun 2019, 10:45

Ik hoop dat de griep weer snel de deur uit is hoor Emje (}) .
Wat lief dat Vincent en zijn vrouw jou geholpen hebben. Hopelijk gaat het nu wel goed met de invalhulp.
Fijn dat de meneer van Seniorweb even langskomt. Het is altijd goed om het even te laten controleren of je het wel goed gedaan hebt.
Dan is dat ook weer een zorg minder he?
Henny
Beheerder

Berichtdoor Henny » Ma 17 Jun 2019, 16:07

Het bleef vanmorgen lang bewolkt en de wind nam ook weer toe. Ik ben in plaats van naar de Vlindertuin te gaan, naar de stad geweest en ben thuisgekomen met een schamele opbrengst van 1 korte spijkerbroek. Nadat ik thuis wat gegeten had ben ik naar de kapper gegaan en heb in een kledingwinkel nog 2 shirtjes gekocht. Misschien dat ik binnenkort even naar Heerhugowaard ga, daar zijn ook leuke kledingwinkels.

Nu ga ik nog even lekker van het zonnetje genieten in mijn achtertuin :D
Henny
Beheerder

VorigeVolgende

Terug naar Algemeen