Wat ben je aan het doen? Juni 2019

Re: Wat ben je aan het doen? Juni 2019

Berichtdoor Henny » Di 25 Jun 2019, 15:39

Dat is inderdaad vervelend (k) . Kan je ze niet opbellen en vragen jou te bellen op je mobiel als ze vlakbij zijn Emje?
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Di 25 Jun 2019, 15:49

Dat zou ik kunnen vragen maar ik vrees dat ze daar niet kunnen beginnen
en nu is t bijna 5 uur en ik kan ze nu niet vriendelijk te woord staan ik ben boos,
als ze van tevoren hadden gezegt dat t na 5 uur zou worden had ik mijn plan
kunnen trekken.
Normaal doe ik niet zo moeilijk mar als je al dagen ziek bent je alleen voelt
kan ik zoiets niet hebben, t huilen stond me nader aan de telefoon
Emje

Berichtdoor Henny » Di 25 Jun 2019, 15:52

Ik snap je helemaal hoor (})
Ik hoop echt dat ze zich aan die tijd houden en dat je niet te lang meer moet wachten
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Di 25 Jun 2019, 19:46

Om half 7 was de apotheker er.
Dus de meds gaan nemen.

Daarna het drankje genomen vanwegen t slijm,
man wat is dat vies, om van te kokhalzen, meteen water gedronken.

Okay Enje nu de neus druppelsik kreeg dat ding niet open, geen idee hoe t werkt,
uiteindelijk nog ns gelezen wat er staat, moet je eerst n paar keer `pompen` anders komt er niet uis hahahahah
Emje in de bocht!

Me aan t hulpeloosaan t voelen
Ik dacht altijd dat ik redelijk inteligent was, maar of man ik ben n eerste klas kluns
Eerst bestel ik bij AH, ik han d code gevonden voor gratis bezorgen, dus ik besteld voeg de code toe zegt ie"verwerlt"om vertvolgens t niet op de rekening te zien.
Dus ik verander de dag van bezorgen, bestel iets meer en voeg weer de code toe, "verwerkt",,,,,,
niet dus, de bezorgkosten zijn zeklfs hoger dan de 1e keer.

Ik bellen naar de AH A.dam, t verhaal gedaan,
maar ondertussen al ietwat geergert, waardoor ik niet goed kan praten,uiteindelijk gelukt en ik krijg die 7.95 terug maar pas op de uiteindelijke rekening.
Man ik dacht:"ik kan ook helemaal niets!

Ik kan er nu wel mee lachen maar ik voel me soms zooooooooo dom!
Emje

Berichtdoor Henny » Di 25 Jun 2019, 19:51

je bent echt niet dom hoor Emje, maar als je teveel aan je hoofd hebt en de grens wordt overschreden dan werkt ons hoofd gewoon niet goed meer. Daar kan jij in zoverre iets aan doen om niet teveel hooi op de vork te nemen. Maar ja, na zoveel dagen je beroerd voelen en de ergernis van vandaag is dat niet vreemd hoor.

Ik ben blij dat je alles nu binnen hebt. Met dat drankje drinken maar je neus dichtknijpen denk ik. Nu maar lekker in de ruststand gaan en ik hoop dat je een goede nacht hebt zodat jij je morgen weer wat beter voelt.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Wo 26 Jun 2019, 17:21

Gisteren een hele fijne middag gehad met Suzy en Fabienne. :D We zijn hier rond 13u15 vertrokken en we waren pas om 21u40 terug in Lokeren. De hondjes waren sinds 12u niet meer buiten geweest dus dat werd wel wat dringend voor Haidi. We hebben dan nog een redelijke wandeling gemaakt en het was toen reeds veel aangenamer buiten, al was het uiteraard nog steeds warm. Gisterenavond was het 26°C op mijn slaapkamer maar ik heb toch goed geslapen, uiteraard met alle ramen open.
Deze morgen was het aangenaam koel buiten, wat een verschil met gisteren !! Ondertussen is het echter terug volop zonnig... én warm. Ik heb zopas het rolluik van de woonkamer grotendeels naar beneden gedaan, op de slaapkamer deed ik dat al vroeger... kwestie van de grootste hitte wat buiten te houden en ik moet zeggen dat rolluiken daarbij uitstekend helpen.

Deze middag ook kontakt gehad met Elsie van het immo kantoor en volgende week donderdag, 4 juli, komt ze langs voor een schatting. Ik heb twee kandidaat kopers, maar als geen van beiden het huis zouden nemen, verkoop ik via het kantoor. Dat scheelt mij dan een hoop gedoe.
Vera

Berichtdoor Henny » Wo 26 Jun 2019, 18:18

ik dacht dat er al een schatting was geweest van de waarde van jouw huis Vera.

Het zonnetje is er hier vanmorgen ook weer bij gekomen maar er is ook bewolking. Gelukkig is het hier niet meer zo warm als de afgelopen dagen :D
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Wo 26 Jun 2019, 23:44

Henny schreef:
ik dacht dat er al een schatting was geweest van de waarde van jouw huis Vera.

Nee, Henny, er is wel een raming gedaan aan de hand van de prijs die ik betaalde, maar dat was zonder dat het huis gezien was. De vriend van Vivianne had gezegd dat ik er makkelijk 200.000 euro kon voor krijgen maar dat vond ik ruim overschat als ik weet welke werken er nog moeten gedaan worden. De elektriciteit en de waterleiding beneden moeten vernieuwd worden en er is toch ook wat vochtschade door het binnen regenen vorig jaar . Maar een schatting zal niet meer nodig zijn. :D
Er zijn twee kandidaat kopers, en 1 echtpaar ervan -Chris en Hilde- zijn deze avond komen kijken. Ik zag hen toen ik met de hondjes buiten was en ik nodigde hen uit om een kijkje te komen nemen. Ze waren helemaal verliefd en ze zijn bereid om de prijs te betalen die ik in gedachten had. Ik zei hen wel dat ik aan Nancy beloofd had dat ik haar iets zou laten weten, dus morgen bespreek ik het met Nancy. Ik zeg Nancy morgen welk bod ik gekregen heb en Hilde en Chris willen de kans op een hoger bod. Ik ben dus super tevreden.
Vera

Berichtdoor Henny » Do 27 Jun 2019, 08:52

Dat kan ik me helemaal voorstellen dat jij super tevreden bent.
Hahaha laat ze nu maar lekker tegen elkaar op bieden :p
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Do 27 Jun 2019, 12:09

Er zou vandaag n nieuwe hulp komenn
die zoue 4 weken "vast"komen van 12 uur tot 3 uur.

Het is nu 12,10 en nog niemand gezien ,
ik durf bijna niet de tzorg te bellen,
bang dat ik slecht nieuws krijg. :S
Emje

Berichtdoor Henny » Do 27 Jun 2019, 12:48

Is de hulp er nog niet Emje? Dan toch gaan bellen hoor, anders wacht je automatisch toch de hele middag op iets wat misschien niet komt en dat is ook irritant.
Henny
Beheerder

Berichtdoor Emje » Do 27 Jun 2019, 13:41

Om 1 uur was ze er en komt dus 4 weken op rij,
maar 12 uur was vertelt , dus n vergissing
Dus t is weer okay.
Mannn
Emje

Berichtdoor Henny » Do 27 Jun 2019, 13:46

Gelukkig dat ze toch is gekomen.
Nu heb je "even" 4 weken zekerheid wat de hulp betreft (f)
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Do 27 Jun 2019, 14:01

Nancy heeft deze morgen nog gebeld nadat ze haar man contacteerde, maar deze avond zal niet lukken omdat hij pas rond 21u thuis zal zijn. Morgen werkt hij van thuis uit en dus komen ze morgenvroeg rond 8u, voor de koffiezaak opengaat.
De mensen die gisteren kwamen kijken zijn ook bekenden, Henny. We hebben elkaar reeds meermaals gesproken op mijn wandelingen. Het echtpaar van gisteren is een paar jaar jonger dan mij, echte gevoelsmensen ook met een groot hart voor dieren... en zij is doodongelukkig waar ze nu woont.
Vera

Berichtdoor Henny » Do 27 Jun 2019, 15:43

Dat had ik ook zo begrepen hoor Vera dat ze ook bekenden van jou zijn.

Ik heb het borstkankeronderzoek weer achter de rug. Daarna ben ik even naar de Action geweest en heb bij de Deen de weekendboodschappen gedaan.
Daarna bij de Kruidvat tape gekocht en mijn enkel net ingezwachteld. Hopelijk klagen de enkelbanden nu wat minder, anders ga ik volgende week een afspraak maken bij Wendy, de fysiotherapeute. Ik heb al gelezen dat het lang kan duren voor de banden/peesletsel hersteld is dus hou er rekening mee dat het nu niet binnen een paar dagen over is, maar misschien worden ze nu een beetje ontlast.

Het zonnetje is er net lekker bijgekomen. Ik denk dat ik nog lekker even in de achtertuin ga zonnen :D
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Zo 30 Jun 2019, 18:56

Mijn berichtje van gisteren is er blijkbaar niet door gekomen... ik zal nog niet goed wakker geweest zijn en iets verkeerd gedaan hebben. (h)
Vorige nacht was erg druk, de mensen konden niet slapen van de warmte. Het zijn al twee redelijk drukke nachten geweest. Ik heb zelf ook al twee dagen te weinig geslapen : gisteren amper 3,5 uur en vandaag iets meer dan 5 uur. Ik denk dat ik de laatste 6 dagen gemiddeld amper aan 5 uur kom maar ik zal maar denken dat ik dit over twee weken wel weer inhaal. :p
Gisterenavond om 19u gaf de thermometer in de Stationsstraat nog 41°C aan !! Ik moet er wel bijzeggen dat die in de zon hing, maar toch... op dat uur.
De voorbije nacht koelde het ook veel minder af en dat was deze morgen nog duidelijk voelbaar. Het was gisterenmorgen veel aangenamer wandelen dan deze morgen en we hebben het dan ook korter gehouden dan gisteren. In het park onder een boom was het deze namiddag aangenaam vertoeven maar ik vind het anders toch drukkend warm ondanks het windje.
Straks mogen Haidi en Mingo nog eens kort naar buiten en daarna mag ik alweer vertrekken voor een nachtje werken... en ik begin nu toch wel af te tellen; nog 3 te gaan. Ik neem weer de fiets straks. Voor ik vertrek zet ik hier alles open in de hoop dat het de komende nacht wél wat zal afkoelen.

Deze middag kreeg ik via Messenger nog een vraag naar mijn verkoop maar ik heb gezegd dat ik een mondelinge overeenkomst heb. Ze wilden graag de prijs weten om eventueel een hoger bod te kunnen uitbrengen maar ik heb hen gezegd dat ik mijn woord gegeven heb en dit niet ga breken. Als de verkoop om een of andere reden niet zou kunnen doorgaan, zou ik terug contact nemen. Ik heb hen de verkoopprijs niet doorgegeven.

Zo meteen boterhammen klaarmaken voor de komende nacht... Ik wens jullie hier alvast een fijne avond verder en voor straks een goede nacht.
Vera

Berichtdoor Henny » Zo 30 Jun 2019, 19:01

Dat bericht staat bij het weerpraatje van gisteren Vera :p
Ik had het wel verwacht dat veel mensen last van de warmte zouden hebben. Ik hoop dat het de komende nacht rustiger is hoor en dat je morgen langer zult slapen.

Ja, als je je woord gegeven hebt dan moet je die niet meer intrekken. Wanneer denk je dat je uitsluitsel krijgt?
Henny
Beheerder

Vorige

Terug naar Algemeen