Welterusten allemaal

Welterusten allemaal

Berichtdoor Henny » Di 11 Jun 2019, 21:27

En dan is het weer tijd om welterusten te wensen.

Vanmorgen hebben wij veel regen gehad. Rond half 12 werd het droog en ben in naar Langedijk geweest voor wat boodschapjes.
Buurvrouw achter kwam net thuis en toe ik vertelde dat ik naar Langedijk ging vroeg zij of ik in het winkelcentrum een flyer van een rock en roll avond wilde ophangen. Zij komt daar normaal nooit en het zou haar weer een ritje met de fiets schelen. Ze was erg blij dat ik dat voor haar wilde doen.

Vanmiddag is het prachtig weer geweest. ik heb er weer lekker van genoten in mijn achtertuin. Ook heb ik wielrennen gekeken en wat gelezen.

De wekker staat afgesteld op half 8, morgenochtend komt er een invalhulp omdat mijn hulp op vakantie is.
's Middags komt Erica weer gezellie een bakkie doen dus mijn dag is weer goed gevuld.

Ik ga nog lekker verder genieten van deze avond en wens jullie een hele gezegende nachtrust toe onder Gods liefdevolle bescherming.
Wij mogen deze dag weer dankbaar terugleggen in de handen van de Gever en uitzien naar een nieuwe genadedag.

Slaap lekker hoor,

Liefs,

Henny

Afbeelding
Henny
Beheerder

Re: Welterusten allemaal

Berichtdoor Vera » Di 11 Jun 2019, 22:56

Ik kom jullie ook welterusten wensen en daarna gaat de laptop uit en ga ik naar boven.
De vorming is 20 min. uitgelopen en toen ik eenmaal thuis was, ben ik eerst de hondjes gaan uitlaten en nu ben ik pas terug binnen.
Vandaag toch wel wat gedaan in huis maar niet zoveel als ik had willen doen. Morgenvroeg zou ik de beneden toch nog eens willen stofzuigen want ondertussen ligt er hier terug redelijk wat hondenhaar.
Het is hier de hele dag mooi weer geweest, ook al was er zo nu en dan ook wel wat bewolking. Daarpas begon het heel lichtjes te spetteren, maar daar bleef het ook bij.

Ik wens jullie allemaal een hele goede nacht.
Welterusten en tot morgen.

Liefs, Vera
Vera

Terug naar Algemeen