Goedemorgen allemaal

Goedemorgen allemaal

Berichtdoor Henny » Wo 12 Jun 2019, 08:30

Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer in de wakkere wereld en heb weer heerlijk geslapen vannacht.
Ik kon wel moeilijk in slaap komen en dat is irritant als de wekker vroeg af gaat.

Het zonnetje is er al lekker bij, verder is het rustig weer. De weerapp geeft 13 graden aan.

Toen ik de gordijnen van de eetkamer open deed zag ik een buurkat boven op het dak van de schuur in de buurt van het het nestkastje zitten. Toen hij mij zag verdween hij gelukkig snel. Het geeft wel aan dat het nestkastje nog steeds bewoond wordt al zie ik de ouders weinig.

Straks komt een invalhulp mij twee uurtjes helpen en vanmiddag komt Erica weer een bakkie doen. Hopelijk kunnen we dan weer lekker in de achtertuin zitten. Verder heb ik nog geen echte plannen, al moet ik wel even naar de Jumbo voor een boodschapje.

Ik wens jullie een hele gezegende dag toe onder Gods liefdevolle leiding.
Ook vandaag wil Hij met ons opwandelen. Staan we Hem dat toe?

Een fijne dag hoor,

Liefs,

Henny

Afbeelding
Henny
Beheerder

Re: Goedemorgen allemaal

Berichtdoor Vera » Wo 12 Jun 2019, 09:53

Goedemorgen allemaal,

Deze morgen heb ik wat langer geslapen, de drilboren waren vooral in het begin van de straat aktief en daar had ik niet veel last van. Toen ik deze morgen wakker werd, hoorde ik het regenen, dus ik draaide me nog enkele keren om. :p Het werd uiteindelijk bijna 8u30 eer ik mijn bed uit kwam. Ik ging dan eerst even met de hondjes naar buiten maar die hadden er duidelijk geen zin in. Haidi deed enkel een plasje vooraan in het park en daarna liep ze terug naar huis. Er is dus helemaal niet gewandeld deze morgen. Nu liggen ze allebei op de bank.
Het regent nog steeds, dus helemaal geen aangenaam weer. De natuur zal er blij mee zijn maar ik had het toch liever droog gezien.
Ondertussen heb ik hier al enkele papieren klaargelegd voor als straks de meneer komt om de EPC waarde van mijn huis te bepalen. De elektriciteitskeuring is voor 20 juni. Alles is hier opgeruimd en daar is het bij gebleven, de stofzuiger is blijven staan.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezegende dag.

Liefs, Vera
Vera

Terug naar Algemeen