Welterusten allemaal

Welterusten allemaal

Berichtdoor Henny » Do 13 Jun 2019, 21:19

En dan is het weer tijd om welterusten te wensen. Nog 1 dag en dan hebben we het weekend weer te pakken.

Vanmorgen gezellie koffie gedronken met Hannie en daarna even naar Tinie geweest. Gelukkig gaat het weer goed met haar.

Het zonnetje heeft het vandaag moeilijk gehad. Rond 5 uur begon het te regenen en rond half 7 kwam er en onweersbui over Alkmaar.
We hebben 1 flinke klap gehad, ik schrok me toen rotjes. Als het goed is mogen we morgen weer een droge en mooie dag mee maken.
Ik wil dan als het even kan wassen. Als de was buiten hangt wil ik even naar de Vlindertuin. Ik kan er door mijn voet dan niet te lang blijven maar wil zo graag zien hoe het er daar nu voor staat.
Maar eerst hoop ik morgen lekker uit te slapen want ik ben best wel moe na 2 drukke dagen.

Ik ga nog lekker verder genieten van deze avond en wens jullie een hele gezegende nachtrust toe onder Gods liefdevolle bescherming.
Wij mogen ons straks weer ter ruste leggen, wetende dat er ook vannacht weer over ons gewaakt wordt.

Slaap lekker hoor,

Liefs,

Henny

Afbeelding
Henny
Beheerder

Re: Welterusten allemaal

Berichtdoor Vera » Do 13 Jun 2019, 22:25

Ik kom jullie ook welterusten wensen.
Vandaag is niet zo goed begonnen en de hele ochtend was hectisch. Ik was pas rond 14u terug en gelukkig net op tijd om mijn pak in ontvangst te nemen : we kwamen net samen aan de deur nadat ik met de hondjes thuiskwam. De middag was gelukkig rustiger : ik heb eerst wielrennen gekeken en tussen de buien door kort buiten geweest. Gelukkig werd het deze avond terug droog en kon ik een flinke wandeling maken met Mingo. Haidi mag straks nog kort even naar buiten.
Morgen om 15u heb ik een afspraak bij de bank om de papieren te tekenen en 's avonds begin ik alweer aan een reeks van 5 nachten.

Ik wens jullie allemaal een fijne avond verder en voor straks een goede nacht.
Welterusten en tot morgen.

Liefs, Vera
Vera

Terug naar Algemeen