Goedemorgen allemaal

Goedemorgen allemaal

Berichtdoor Henny » Vr 14 Jun 2019, 09:19

Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer in de wakkere wereld en heb weer heerlijk geslapen vannacht.
Ik had vanmorgen graag wat uit willen slapen maar Debbie vond het wel een mooie tijd om rond 8 uur een appje te sturen. Ik ben toen maar naar beneden gegaan.
Het is hier (nog) zwaar bewolkt en volgens de buienradar is er regen onderweg. Het plan was om vandaag een was te draaien maar ik ga eerst maar even afwachten tot hoe laat het blijft regenen.
Als het zonnetje er vanmiddag bij is wil ik even naar de Vlindertuin en verder wacht ik wel af wat deze dag verder gaat brengen.

Ik wens jullie een hele gezegende dag toe onder Gods liefdevolle leiding.
Ook vandaag is Zijn oog op ons gericht. Waar richten wij ons op?

Een fijne dag hoor,

Liefs,

Henny

Afbeelding
Henny
Beheerder

Re: Goedemorgen allemaal

Berichtdoor Vera » Vr 14 Jun 2019, 09:40

Goedemorgen allemaal,

Ja, Henny, werkende mensen hun ritme ligt anders natuurlijk... zij zijn dan meestal al een hele tijd op en denken er niet aan dat er nog mensen slapen. Ik zet mijn smartphone altijd op "niet storen" zodat ik niet wakker word van een berichtje of wat dan ook... enkel de wekker. (h)
Ik was hier al vroeg wakker van het gedreun : ze hebben het voetpad voor mijn deur weer dichtgelegd en ik hoop dat ze dat bij de buren ook nog doen want anders vrees ik dat dit voor maandag zal zijn en ik wil écht wel slapen na mijn nachten. Ik hoop dat ze volgende week nog niet direct beginnen aan de overkant van de straat, maar goed, ik moet het maar nemen zoals het komt hé.
Het is hier mooi weer vandaag en aangenaam van temperatuur, dus de hondjes kunnen straks een mooie wandeling maken. Ik wil vandaag ook wel boodschappen doen en om 15u heb ik een afspraak in Eksaarde in de bank om de papieren voor de lening te tekenen en dan is het écht definitief. :D

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezegende dag.

Liefs, Vera
Vera

Berichtdoor Henny » Vr 14 Jun 2019, 09:53

Dat is ook zo hoor Vera. Ik heb het ze wel vaker gevraagd wat later te appen maar het is er niet uit te krijgen. :p
Dat is echt spannend om straks jouw handtekening te zetten. Dan wordt het pas écht echt he?
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Vr 14 Jun 2019, 10:32

Henny schreef:

Dat is ook zo hoor Vera. Ik heb het ze wel vaker gevraagd wat later te appen maar het is er niet uit te krijgen. :p
Dat is echt spannend om straks jouw handtekening te zetten. Dan wordt het pas écht echt he?

Dan is het inderdaad pas écht, Henny, dus ik kijk er wel naar uit. :D
Ik kijk ook uit naar de postbode voor mijn verslag van de EPC-keuring; ook dat vind ik best spannend ! Een goede EPC-score is namelijk belangrijk voor de verkoop van de woning. :D Het worden hier nog spannende tijden want daarna is er uiteraard ook nog de verkoop... én de tijdelijke verhuis. En ja, de operatie daar tussenin is er natuurlijk ook nog... Er komt dus nog méér dan genoeg op mij af de komende maanden.
Vera

Berichtdoor Henny » Vr 14 Jun 2019, 10:45

Je vergeet nog iets: foto's maken van de plaats waar het appartement komt en natuurlijk van de bouw :D
Henny
Beheerder

Berichtdoor Vera » Vr 14 Jun 2019, 11:56

Henny schreef:
Je vergeet nog iets: foto's maken van de plaats waar het appartement komt en natuurlijk van de bouw :D

Hahaha… nou, ik breng in ieder geval reeds een plannetje en folder mee naar de meeting... als ik het niet vergeet want ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. (A)
Vera

Terug naar Algemeen