Welterusten allemaal

Welterusten allemaal

Berichtdoor Henny » Di 18 Jun 2019, 21:23

En dan is het weer tijd om welterusten te wensen.

Wat is het vandaag weer prachtig weer geweest. Toen ik vanmorgen in huis klaar was ben ik even naar de Vlindertuin gegaan. Het was er al best warm en op een gegeven moment kreeg ik licht hoofdpijn van de warmte en ben ik weer naar huis gegaan.
Ik heb nog wat boodschapjes gedaan bij de Jumbo en even gezellie gekletst met een buurvrouw. Ze is 93 jaar en was haar hegje aan het bijknippen. Hahaha ze wil geen elektrisch geval want ze heeft al zo weinig te doen omdat haar dochter haar zoveel helpt en de thuishulp haar huishouden doet. Heerlijk om op zo'n manier zo oud te mogen worden.
Vanmiddag heb ik lekker in het zonnetje gelegen en verder wat gelezen en tv gekeken.
Zo rond 8 uur werd het ineens bewolkt en een stuk frisser. Maar morgen schijnt het weer een mooie dag te worden wat het weer betreft.

Ik ga nog lekker verder genieten van deze avond en wens jullie een hele gezegende nachtrust toe onder Gods liefdevolle bescherming.
Wij mogen ons straks weer ter ruste leggen, wetende dat er ook vannacht weer over ons gewaakt wordt.

Slaap lekker hoor,

Liefs,

Henny

Afbeelding
Henny
Beheerder

Terug naar Algemeen