Goedemorgen allemaal

Goedemorgen allemaal

Berichtdoor Vera » Wo 19 Jun 2019, 08:05

Goedemorgen allemaal,

De voorbije nacht was de beste van de vijf, heerlijk om zo te eindigen. :D
Toen ik bijna klaar was met werken, kregen we een flinke onweersbui maar tegen de tijd dat ik kon vertrekken was de bui over. Ik ben eerst met de hondjes naar het park geweest voor een plasje en daarna terug naar binnen om hen eten te geven. Ondertussen is de tweede onweersbui er, met stortregens en hagel. Hahaha, gelukkig dat Haidi niet wou wandelen, anders was ik als een verzopen kieken thuisgekomen. Ik wou naar de markt gaan maar ik blijf maar lekker binnen en ga naar bed. Hopelijk is het deze middag beter weer. Volgens noodweer Benelux zouden we pas na de middag onweer krijgen maar die buien zitten dan vast al lang in Nederland. (h)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezegende dag.

Liefs, Vera
Vera

Re: Goedemorgen allemaal

Berichtdoor Henny » Wo 19 Jun 2019, 08:41

Goedemorgen allemaal,

Ik ben ook weer in de wereld van de wakkeren en heb weer heerlijk geslapen vannacht.
Ik werd rond 7 uur wakker van een geluid van mijn telefoon en kon de slaap niet meer terugpakken dus ben om kwart over 7 maar naar beneden gegaan.

Het zonnetje was er al lekker bij maar nu betrekt de lucht en ook wij krijgen volgens de buienradar stevige buien. Dan kun je weer zien dat het altijd weersvoorspellingen zijn want volgens de buienradar gisteren zou het hier vandaag droog blijven.

Straks ga ik even in huis aan de slag, vanmiddag komt Erica weer gezellie een bakkie doen en verder mag ik wachten op mijn verjaardagscadeau :D Het duurt nog 3 weken voor ik jarig ben maar dit product was bijna uitverkocht en ik wil hem héél graag hebben. Verder laat ik de dag lekker komen zoals hij komt.

Ik wens jullie een hele gezegende dag toe onder Gods liefdevolle leiding.
Ook vandaag wil Hij met ons opwandelen. Staan we Hem dat toe?

Een fijne dag hoor,

Liefs,

Henny

Afbeelding
Henny
Beheerder

Terug naar Algemeen